Boost your Business 2017-07-21T09:33:45+00:00

Boost your Business.
Meer omzet en meer klanten!

Meer omzet en meer klanten

Boost your Business.
Klanten verleiden, begin nú!

U bent ondernemer en merkt de gevolgen van de stagnerende economie in de kassa. U hebt meer omzet en meer klanten nodig: een Boost your Business. Voorheen kwamen de klanten vanzelf, nu moet u een strategie bedenken. Offline- of online marketing, of een combinatie. Internet of papieren media? U weet één ding zeker: er moet iets gebeuren! Klanten moeten verleid worden. Als er een simpele formule was waarbij een draai aan de knop voldoende was om de business weer op gang te brengen, hadden wij dit hier graag met u gedeeld. Er is meer nodig. Goede strategie en tactiek.

Maak een afspraak

Klanten als Amassadeur

Zet uw bestaande klanten in, om nieuwe klanten te maken. Beloon uw klanten op het moment dat zij potentiële nieuwe klanten bij u introduceren.  Uw klanten fungeren als ambassadeur als zij enthousiast zijn over uw producten/diensten. Zorg daarom dat u altijd op de hoogte bent van wat er leeft bij uw klanten. Ga regelmatig op bezoek!

de klant als ambassadeur van uw onderneming of organisatie

The proof of the pudding is in the eating

Enthousiaste klanten zijn de echte ambassadeurs. Zij delen hun ervaringen graag met anderen. In tegenstelling tot tevreden klanten. Inspireer uw klanten en maak een plan om hen enthousiast te maken. Ervaar zelf wat klantgedrag kan betekenen voor uw omzet!

Klanten en omzet omhoog

Klant als Amassadeur

Zet uw bestaande klanten in, om nieuwe klanten te maken. Beloon uw klanten op het moment dat zij potentiële nieuwe klanten bij u introduceren. Uw klanten fungeren als ambassadeur als zij enthousiast zijn over uw producten/diensten. Zorg daarom dat u altijd op de hoogte bent van wat er leeft bij uw klanten. Ga regelmatig op bezoek!

Klanten en omzet omhoog

Omzet scoren bij bestaande klanten

Uw huidige klanten bieden mogelijkheden voor meer rendement. Zij kennen u en uw onderneming. Zij zullen sneller geneigd zijn om meer artikelen/diensten af te nemen. Maak het aantrekkelijk door bestaande klanten te belonen voor hun extra afname. De beste manier om dat doel te bereiken is door met uw klanten te communiceren. Wanneer bent u voor het laatst op klantbezoek geweest?

Klanten en omzet omhoog

Omzet genereren bij nieuwe klanten

Door een aantrekkelijke propositie kunt u nieuwe klanten binnenhalen. “Klanten zijn net mensen” dat weet u uit de praktijk. Zij komen meestal niet vanzelf bij u aankopen. Er is een reden of een zetje nodig. U kunt wachten tot zij bij u aankloppen of er zelf op uit gaan.

Herhalingsaankopen zijn cruciaal om te overleven.
Meer tips voor succesvol ondernemen hieronder.

  • Houd van je klanten

  • Kies voor responsive website

  • Adverteren werkt nog steeds

  • Organiseer een Open Dag

  • Bezoek regelmatig uw klanten

  • Herhalingsaankopen zijn de basis

  • Presentatie is superbelangrijk

  • Zorg goed voor medewerkers

  • Begin elke dag met een lach

  • Folderen, voor meer omzet

  • Mensen zoeken op internet

  • Zoek een goede coach

  • Met een flyer bereik je méér

  • Probeer Free Publicity te genereren

  • Zorg voor een schone winkel

Maak een afspraak!

Boost for Business

Ziet u het al voor u? De winkel vol met klanten en een kassa die continu rinkelt. Dankzij aantrekkelijke aanbiedingen en gemotiveerde, enthousiaste medewerkers. Er komt (weer) geld in het laatje en iedereen gaat weer fluitend naar z’n werk. Realiteit of utopie?

Het aantal winkel in Nederland loopt terug. De afgelopen jaren met tienduizenden tegelijk. Veel winkels sluiten noodgedwongen hun deuren vanwege o.a.:

• te weinig betalen klanten

• te lage marge

• te hoge winkelhuur

• moordende concurrentie

Toch zijn er ook winkels die wèl goed draaien, die wel klanten binnenhalen en goede omzetten scoren. Ook in de horeca zien we formules die wel aanslaan en grote hoeveelheden publiek aan zich weten te binden. Het verschil zit ‘m o.a. in het ontwikkelen en implementeren van een gezonde visie die de marketingpropositie vertaalt in rendement.

Klanten komen niet vanzelf binnenlopen, daarvoor is actie nodig. Die actie kan bestaan uit een aantrekkelijke etalage, een verrassend assortiment, aantrekkelijke aanbiedingen, behulpzame medewerkers, een opvallende advertentie in de krant, een kleurrijke folder of een uitnodigende website.

Volgens retailgoeroe en hoogleraar Cor Molenaar verdwijnt de komende jaren een aanzienlijk percentage fysieke winkels ten gunste van ‘kopen op internet’. Terwijl de kaalslag onder de fysieke winkels al een tijdje bezig is, groeit het aantal online shop nog elke dag gestaag. Is er dan geen toekomst meer voor de fysieke winkel? Natuurlijk wel.

De fysieke winkel met een goede website heeft veel voordelen bóven de online shop:

• veilig kopen en veilig betalen

• makkelijk ruilen of retourneren

• dezelfde dag thuisbezorgd indien artikel voorradig is

• artikel vóór aankoop zien, passen, keuren

• deskundig advies

CompanyCoaches maakt een scan van de huidige situatie op basis van uw input en van eigen onderzoek. Wij maken een plan en voorzien u van haalbare doelstellingen en oplossingen om uw business weer op gang trekken.

Verhoog uw omzet, verbeter uw marge en verlaag uw kosten….

Deze module doen we vaak op basis van een vaste prijsafspraak of gecombineerd met no-cure, no-pay basis. In het laatste geval toucheren we 25% van het verschil in behaalde rendementen tussen het huidige boekjaar en het nieuwe. Vraag naar de voorwaarden.

demo_content